RE: Stmívač Holtek

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Říjen 26 09:47:08 CEST 2006

Neco podobneho jsem kdysi delal a dopadl stejne
Pricemz na vine byl novy cin ktery jsem si na tehle aplikaci zkousel
Byl naplneny pajeci kapalinou ktera suprove vedla a pospojovala na tom plosnaku kde co

Na druhou stranu s takhle agresivni kapalinou se vyborne paji clanky akumulatory ruzne konektory a jine plosky ne uplne dobre pajitelne
Takze jsem na ten cin nezanevrel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan Horák
Sent: Thursday, October 26, 2006 7:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Stmívač Holtek

Zdravím,

tak předběžně to vypadá, že došlo ke zkratu (nejspíš při pájení) v místě, kde vede spoj z AC1 pod C4. Tím pádem došlo k připojení síťového napětí pžímo na G triaku a jeho explozi.

Kolegu k tomu dovedl fakt, že cestička 'zmizela' právě mezi AC1 a touto 'křižovatkou'.

Zkoušeno naprázdno bez zátěže a bez osazeného IC.

Požádám přítelku, aby mi dovezla IC a provedeme finální test.

Milan