Re: Destičky plošných spojů

Delphin delphin@post.cz
Čtvrtek Říjen 26 08:38:54 CEST 2006

>     chci se zeptat přítomných, máte někdo zkušenosti s firmou pana
> Kohouta ? Dělají dobré destičky ? Já jsem do dneška nechávala dělat
> destičky vždy v Semachu a maximální spokojenost. Ale pro majáčky pro
> děti honím cenu co to jde a právě firma pana Kohouta mi nabízí prakticky
> poloviční cenu. Tak jsem nedůvěřivá a ptám se.

Chodim tam casto, protoze jsem liny leptat doma a zaver je, ze na
jednostranky na bastleni a do krouzku je to OK, pro profi jednostranky a
vsechny dvoustranky bezte jinam, treba prave do Semachu. Kohout umi
postribrit med na desce, takze se to potom lepe paji, ale neumi prokovy, ani
masku a vrtaji to rucne.