Tisk predlohy pro fotocestu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Říjen 26 06:51:24 CEST 2006

On Wed, 25 Oct 2006, Milan Mlynarcik wrote:

> Nebol by konkretny nazov / typ  tej folie a spreju ?

Kupoval jsem oboji u BestPrint-u :

R1060 matná průsvitná laser fólie 210 x 297 mm (A4)
Objednávací číslo: R10601123A Kód rozměru: 1123
Formát: A4 Listů: 100 Kód balení: A
Účel: Matné fólie pro přípravu tisku
Cena: 553,00 Kč / ks  (cena s 19% DPH 658,07 Kč / ks)

EBCL2002 SPREJ PRO ZVÝRAZNĚNÍ KRYTÍ TONERU
COVERING SPRAY - k materiálu R1060. Po aplikaci dojde ke zvýsení krytí
toneru a zvýsení kontrastu
Objednávací číslo: EBCL2002-1 ks Kód rozměru: -
Formát: kus Listů: 1 Kód balení: 1 ks
Účel: Sprej pro zvýraznění krytí toneru ( k 1060 )
Cena: 244,00 Kč / ks  (cena s 19% DPH 290,36 Kč / ks)