test

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Říjen 25 21:07:33 CEST 2006

No jo, ale já mám účet na gmail a to snad se Seznamem nemá nic společného ,
nebo ano ?  Zatím mi to vždycky chodilo, ale byl jsem ted  týden v Číně, kde
jsem si četl konferenci na služebním notebooku připojeném do internetu dost
komplikovaně a od té doby  jsem tam z domu nic neprotlačil.  Ted jsem se
kompletne odhlasil a znovu prihlasil a zda se , ze to uz jde.  Diky vsem za
trpelivost s temi testy.