V cem pisete technickou dokumentaci

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Říjen 25 17:23:31 CEST 2006

Proc? Vzdyt je uplne jedno, zda tisk probehne na papir nebo na
obrazovku. Pri dobre napsanem programu a dostatecne rychlem pocitaci
probehne sazba po stisknuti kazdeho znaku znova a spravny vysledek se
zobrazi.

Pri trose programatorske sikovnosti by nemusela sazba probihat tak
rychle jako se pise, ale jenom ob nekolik znaku (jako paralelni
proces) a sazbu poslednich par znaku prozatimne odhadovat - nebo neco
takoveho, moznosti je samozrejme vic. Uz jsem cosi takoveho i videl
(sice ne pro TeX ale pro XML, coz je zhruba stejny bolehlav).

Ales Prochaska