Programovani procesoru - dela to nekdo jako sluzbu?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Říjen 25 15:54:48 CEST 2006

A to Vás ještě čeká, že Vám lidé budou zasílat podivně sestavený přístroj
(klempířskou pájkou) zabalený v krabici od bot a chtít po Vás, abyste jim to
oživil.... :-)

Na záležitost s procesory je nejlépe použít studenta, který jednou za týden
přijde, naprogramuje, zabalí, dojde na poštu, vystojí frontu, pošle...
Náklady na to musíte započítat do ceny procesoru. Berte to tak, že kdo chce
ušetřit, naprogramuje si procesor sám, a kdo chce mít komfort (tedy napíše
email "pošlete mi procesor"), musí alespoň režiji zaplatit.

Mimochodem, velmi pěkná konstrukce...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel