mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Říjen 25 12:08:28 CEST 2006

Ahoj Andy,

to ten PIC nema Timer?
Pockam na start-bit 0
potom cakam na 1, ked pride, tak zapisem do timera 0
potom cakam na 0, ked pride, tak precitam hodnotu z timera. Pripadne
korekcia o pocet taktov na precitanie timera a evtl. komplement.

S touto hodnotou nastavim prerusenie od timera, pri kazdom preruseni
poslem jeden bit.

To bol priklad pre kalibraciu na medzeru. Pre "A" je to dlza dvoch
bitov, ale "A" ma tu nevyhodu, ze ak uzivatelovi povies "stlac A" tak on
stlaci male "a". :-)

Richard Kaliciak