mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Říjen 25 11:55:29 CEST 2006

Ahojte,

myslim, ze ste zabudli na jednu dolezitu vec a to kolko instrukcii vykona
Vas procesor pocas jedneho 1 bitu. Potom musite zohladnit fakt, ze na
meranie potrebujete instrukcii niekolko. Ja osobne by som to kalibroval
poslanim 0x00, nakolko start je log.0 potom je 8 bitov 0 a stop log.1,
podla nastaveni jeden alebo dva. Takze si to zmerate, podelite 9 a mate
vzorkovaciu konstantu pre signal. A dalej to uz urobite ako v tom priklade
z PicC, ktory som sem poslal. Algoritmus je ten isty, akurat je to napisane
tak, ze to stiha. Je to vsak len pre 1200Bd, pokial sa dobre pamatam.

Andrej