Zlobi projektor Philips hopper XG10

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Středa Říjen 25 10:18:59 CEST 2006

No delal jsem to asi 3x za tu dobu co ho mam
Pravda naposledy kdyz to zaclo zlobit
Nezdalo se ze by to bylo tak moc zle zaprasene

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Wednesday, October 25, 2006 10:16 AM
To: HW-news
Subject: RE: Zlobi projektor Philips hopper XG10

A filtr vzduchu jste nekdy cistil? To byva typicky problem projektoru.
Uzivatele netusi, ze tam nejaky filtr je a hlavne, ze je treba ho pravidelne vyndat, vyklepat tuny prachu a pripadne proplachnout vodou.

Kdyz se filtr ucpe, stava se, ze se v projektoru horkem primo roztecou dulezite plastove dily, treba i souvisejici s optikou.

Jakub Serych