Zlobi projektor Philips hopper XG10

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Říjen 25 10:15:47 CEST 2006

A filtr vzduchu jste nekdy cistil? To byva typicky problem projektoru.
Uzivatele netusi, ze tam nejaky filtr je a hlavne, ze je treba ho pravidelne
vyndat, vyklepat tuny prachu a pripadne proplachnout vodou.

Kdyz se filtr ucpe, stava se, ze se v projektoru horkem primo roztecou
dulezite plastove dily, treba i souvisejici s optikou.

Jakub Serych