Akumulator do notebooku IBM R32

Tomáš Mazouch mazouch@ica.cz
Středa Říjen 25 07:58:10 CEST 2006

Jiří Reček píše v St 25. 10. 2006 v 00:14 +0200:
> Možná už jsem to tu psal, ale mně se to povedlo vyřešit. Rozebral jsem ten
> pack, zjistil, co tam je za akumulátory, pak jsem zjistil, že se dají
> podobné pořídit v GME - sice trochu větší, ale protože měly větší kapacitu,
> tak jich stačilo méně, objednal jsem je, nacpal jsem je tam a funguje.
> Bezvadně. Stálo to kolem 1000kč a 3 hodiny práce včetně hledání na
> internetu, takže jsem ušetřil asi 2500Kč, takže výdělek tak asi 800
> Kč/hodinu. A to se vyplatí!

Řešil jsem před časem - Compaq Armada 7800. V packu je relativně dost
sofistikované elektroniky, dokumentace 0, hlavní hmyz ve formě asfaltové
kapky. Rozdíl mezi výměnou článků a novým packem mě vyšel v řádu
stokorun, stále jsem váhal...
Pak si jednou pack řekl, že stačilo a začal se jevit, jako že
neexistuje. Články za to nemůžou, ty stále jakousi kapacitu mají, takže
elektronika... Stát se mi to po výmeně článků, tak...
To by se mi fakt nevyplatilo.
BTW pokud je v packu gas gauge, tak se s ním pravděpodobně bude muset po
výměně článků provést nějaké nedokumentované kouzlo, aby výměnu
pochopil.
Pokud nemáte pro těch N článků, co zbydou po případně neúspěšné výměně,
adekvátní použití jinde, asi bych váhal.

  TomM