Akumulator do notebooku IBM R32

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Středa Říjen 25 00:14:08 CEST 2006

Možná už jsem to tu psal, ale mně se to povedlo vyřešit. Rozebral jsem ten
pack, zjistil, co tam je za akumulátory, pak jsem zjistil, že se dají
podobné pořídit v GME - sice trochu větší, ale protože měly větší kapacitu,
tak jich stačilo méně, objednal jsem je, nacpal jsem je tam a funguje.
Bezvadně. Stálo to kolem 1000kč a 3 hodiny práce včetně hledání na
internetu, takže jsem ušetřil asi 2500Kč, takže výdělek tak asi 800
Kč/hodinu. A to se vyplatí!

Jirka

----- Original Message -----
From: "Michal Grunt" <michal.grunt@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 25, 2006 12:05 AM
Subject: Akumulator do notebooku IBM R32

Dostal se mi do ruky notebook IBM R32. Notebook je jeste dnes celkem
pouzitelny, je v nem iP4M 1.6, 1GB RAM, 40GB HDD, WIFI, LAN... Jedina
vada na krase je spatny akumulator (14.4V 4AH, Li-ion). Co jsem koukal
na internetu, tak se cena tohoto akumulatoru pohybuje od 2 do 3tis.
coz se mi zda hodne na to, ze jsem notebook dostal zdarma :) Je nejaka
moznost doma baterii ozivit (vymenou clanku)? Chapu ze v teto baterii
je i nejaka elektronika, ktera nejspis ridi nabijeni a kdo vi co
jeste, ale kdyz baterii dokazi repasovat... Pokousel se nekdo o znovu
oziveni novejsi notebookove baterie?

--
Michal Grunt