Re: OT: Napajení R104d

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 24 19:16:14 CEST 2006

Tak ta 104 mne trochu prekvapila svojim tvarem. Myslel jsem, ze jsou od 104
do 109 stejne a nejsou.
http://www.armyradio.com/publish/Articles/William_Howard_Russian/50-73_Base_Fixed_Station_Radios.htm
No, co se clovek po 20 letech nedozvi. A to jsem se jeste dozvedel, ze
existuji R102 a R103...
Ta spotreba u R-155 bych rekl a snad se nemylim je jeste o 100 W vice. Mozna
take zalezi na poctu modulu.
Tohle
http://www.armyradio.com/publish/Articles/William_Howard_Russian/Pictures/R-155A-01.jpg
nebyla zrovna nejbeznejsi sestava.
Jinak se R-155 objevila jiz asi pred 25 lety v casopisu Kvety v jedne
reportazi o ruske lodni doprave.
Tehdy mne to docela prekvapilo.
J. Polivka

vždyť píšu, že na zimu. Ta obluda žrala snad 260W.

Ale ta 104 taky nebude žádný zázrak. Je to spíš zajímavý exponát. Když
si vzpomenu na nutnost kalibrace na kalibračních kmitočtech a kvalitu NF
části, tak mě nenapadá, co s tím jiného, než to vystavit.

Pavel Krafčík