Re: Napajení R104d

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Říjen 24 16:06:07 CEST 2006

2 clanky typu 2NKN24 spojene v serii s vyvedenym stredem.

Jinak receno, pokud budete delat externi zdroj, potrebujete 2x2,4V

nedam za to ruku do ohne, je to nejakej patek co jsem si s tim hral.. Typ
baterky je 100procent 2NKN24

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 24, 2006 1:31 PM
Subject: RE: Napajení R104d

Ted v jednom z poslednich cisel jednoho z tech cervenych casopisu, co
vznikly
postupnym stepenim Amara vysel v takove te historicke sekci dost podrobny
popis R10x stanic. Pokud to tam nebude primo napsane, myslim, ze urcite
kontakt na autora toho clanku pomuze.

Jakub Serych

P.S. casaky mi jen prochazeji rukama v obihacim kolecku a posouvam je zase
dal, proto jsem tak neurcity a nevim presne ktere cislo a ktereho casaku to
bylo