DTMF prijimac MT8870

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Říjen 24 15:16:52 CEST 2006

Podivejte se na http://www.elektronika.cz/vyprodej
najdete tam DTMF Holteky, zda-li by nevyhovovaly

Tech MT8870 v DIL18 mam na externim skladu cca 200ks po 25 Kc + dph

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá, jednatel:
ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz ,
WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě, oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of marver@centrum.cz
Sent: Tuesday, October 24, 2006 3:09 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: DTMF prijimac MT8870

Zdravim,

stavim nekolik kusu zarizeni, ktere ma vyuzivat DMTF. Jako prijimac bych
chtelvyuzit MT8870, se kterym mam jiz zkusenosti.
Byl jsem vcera v GME v Brne, kde mi rekli, ze tento IO maji jako
vyprodej, blizsi informace jsem z nich nevydoloval.

Nevite nekdo, jak je to skutecne s timto IO? Opravdu konci vyroba, resp.
neznate pripadnou snadno dostupnou alternativu v podobne cene?

Diky za pripadne info.
Honza Matuska