Cern na idnes

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Říjen 24 12:33:51 CEST 2006

Nojo, jenze tech 2000 fyziku je potreba k tomu, aby ti inzenyri meli co
delat :-) Zivot neni jednoduchy.
Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel VALUCH" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 24, 2006 11:31 AM
Subject: Re: Cern na idnes

> no klasika, fyzici stavaju novy urychlovac. Fyzici vymysleli, navrhli,
naplanovali, nakupili, vyrobili, postavili, odviezli, nainstalovali,
nastavili, spustili, staraju sa on. Ja ked toto vidim tak sa mi kosa vo
vacku otvara.
> Ono je to skor 2000 fyzikov otravuje zivot 10.000 inzinierom ktori pre
nich stavaju ten kram. Kto kedy spolupracoval s fyzikmi tak vie o com
hovorim. Fyzici su proste nadludia. O tom sa nediskutuje...

http://technet.idnes.cz/pristi-rok-zacne-fungovat-stroj-na-velky-tresk-fl8-/tec_technika.asp?c=A061019_132851_tec_technika_kuz