V cem pisete technickou dokumentaci

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Říjen 24 12:31:31 CEST 2006

Zdravim,

Z LaTeXu t sice vyleze hezky a da se v nem leccos udelat, ale nez to clovek
udela, tak vypusti dusi:(. Bohuzel se LaTeX ponekud historicky zapomnel.

To je krasne videt ve chvili, kdy chcete pridat obrazek a tak podobne.
Pro mne je to utrpeni a tak vazne uvazuji, ze si poridim SciWriter...

S pozdravem,
                Marek Pavlu