Spectrum analyzer v pásmu 850 - 1900 MHz

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Úterý Říjen 24 07:37:03 CEST 2006

Obavam sa, ze ten modul bez vecsich zmien pojde iba skokovo a v ramci
pasma bude mozne preladenie.

Pozadovane pasmo sa skoro zhoduje s 1MF satelitneho prijmu ( vystupy
konvertorov su tusim 950-2050 MHz).
Mozno by sa dal zohnat vstupny modul satelitneho prijimaca a ten
upravit. Kedysi ( tak 10 rokov dozadu, ked sa satelitne primace este robili)
boli kupitelne vstupne tunery laditelne napatim, aj po zbernici i2c,
mavali aj predelicku ( pre externu frekvencnu syntezu) a pod.
cena vtedy bola okolo 1200 Sk

Dodo