Problém s notebookem a porty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Říjen 23 21:47:45 CEST 2006

On Mon, 23 Oct 2006, Pavel Kořenský wrote:

> mám takový problém. Snažím se vybrat nějaký nový notebook do dílny
> (desktop by tam zabíral moc místa) a s hrůzou zjišťuju, že notebooky se
> sériovým a parallelním portem už se víceméně nedělají.
> A já bych potřeboval tyhle porty kvůli spolupráci s programátorem, ICD
> klonu a podobně.
>
> Netuší někdo, jestli existuje nějaký spolehlivý převodník USB/parallelní
> port se kterým by chodil programátor LabProg 48-LV od firmy Elnec ? A
> nějaký spolehlivý převodník USB/RS-232 se kterým by chodil ICD2 klon od
> Kosti ?

Ja kdyz jsem vybiral notebook tak jsem chtel neco maleho a lehkeho s COM
portem. Jenze s vestavenym COM portem melo vse okolo 3kg. Nakonec jsem
koupil Acer (tusim 382) a k nemu za 500 takovy bazmek na mnohapinovy
systemovy konektor vlevo. Ten bazmek na sobe ma COM a LPT port a jsou
oba hardware-ove takze s tim chodi uplne vsechno i DOS programy co lezou
rovnou na porty. Tusim ze tomu rikaji I/O replikator, je to docela male.

> Zdraví PavelK

S pozdravem