Re: Problém s notebookem a porty

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Říjen 23 21:10:22 CEST 2006

 23.10.2006, 21:04:44

V ElektroWordu (nebo tak nekde), jeste nedavno prodavyli NB jmenem
Patriot. Melo to COM, LPT, a celkem malou spotre (VIA procesor) a
malou cenu cca 14 kKC i v widlema a DPH.
Vsechny pocitacnicke recenze jej pekne setrely, kvuli nizkemu vykonu,
hlavne ve hrach a videu. Ale na praci by to snad bylo dobre.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz