RE: Problém s notebookem a porty

Pondělí Říjen 23 20:12:49 CEST 2006

Domnívám se, že to nebude tak žhavé. Všichni naši technici mají diagnostické IFC přes COM port a firma Dell od které bereme notebooky je stále těmito archaickými rozhraními vybavuje k naší velké radosti.

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Puobis, ELNEC
Sent: Monday, October 23, 2006 6:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problém s notebookem a porty

Hi,

nie celkom idealne riesenie, ale s vysvetlenim pozadia problemu
najdete na stranke Elnec, Sekcia podpora/aplikacne poznamky:
"AN: Ako prevadzkovat na PC bez LPT portu programátory, ktoré
sa pripájajú na LPT port PC."

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis,
http://www.elnec.com

Visit us at Electronica 2006 (Munich, Germany), Hall A6, stand 743

=================  Original message text  ===============

>From: Pavel Koøenský <pavel.korensky@dator3.cz>
>To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
>Date: Monday, October 23, 2006, 5:32:39 PM
>Subject: Problém s notebookem a porty

> Zdravím,

> mám takový problém. Snažím se vybrat nìjaký nový notebook do dílny
> (desktop by tam zabíral moc místa) a s hrùzou zjišuju, že notebooky
> se sériovým a parallelním portem už se víceménì nedìlají.
> A já bych potøeboval tyhle porty kvùli spolupráci s
programátorem, ICD