ADSL modem - konecne Bylo: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 23 20:11:27 CEST 2006

Ales Prochaska napsal(a):

>Precetl jsem a konecne se dozvedel, ze:

>Zrejme to psal nektery z chytrejsich techniku, protoze zatim zadny z
>tech, kteri u rodicu zapojovali internet netusil proc tam ty sachy se
>zasuvkami vlastne dela :-)

Ales Prochaska

Ano, i takoví technici jsou.....

Ono ne vždy jde paralelky "rozházet" a zapojit až za spliter.Zvlášt´
když je hned někde u přívodu telefon, další pak u PC i s modemem a
vedení jen 2dr zasekaný ve zdi :-(   Jde to ale obejít tak, že se ke
každému telefonu dá  spliter zapojený jen jako průchozí ( dolní propust)
k telefonu a ADSL modem pak třeba na další spliter, ale do výstupu horní
propusti - pro modem.  V krajní nouzi a při dobré úrovni s/s to lze i
takto stabilně  provozovat.