Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 23 16:08:37 CEST 2006

Saša Svobodová napsal(a):

>Hezké ránko,
>
>    a kdo za to asi může ? ČD a nebo SNCF ? Případně DB či niné
>železniční správy ? Naše lokomotiva se do Francie nedostane. Jedině
>dieslová. Házet tohle na ČD je tak trošku podlé. Stejně jako nadávat ČD
>že vlak EC jezdí pozdě. Když to jede 20 minut zpožděné už z Německa.
>Protože mezi hranicí a Děčínem to normálně nejde nabrat.

No jo, tak kde se tedy nabere zpoždění 1,5 hod  Plzeň -Praha ??   To
samé místní lokálky .
Včera zrovna jsem chtěl jet s dcerkou "vláčkem"  z Klatov do Vrhavče.
Celkem trasa dlouhá  cca  6km. Normálně jezdíme autem.  Ale dcerka
chtěla prostě mašinkou. Já už ve vlaku neseděl asi 3 roky, tak si říkám,
bude to romantika.
A byla.....:
Tak jsme se dostavili v 13:45 na nádraží. Vlak měl jet ve 13:50 . Přijel
ve 14:45.  Docela bych rád  věděl proč jsme tam skoro hodinu čekali.
Za to už asi těžko může Německo :-)
Jo a vlak měl na sobě napsáno ČD ale fakt je, že nápis skoro nebyl
vidět, jak byl za.........