Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 23 15:55:36 CEST 2006

Když už tak místo  relátka FET ale dle mě je účinnější, když svítí 10
ledek polovičním jasem, než 5 naplno. Určitě účinnost LEDky se
vzrůstajícím proudem klesá, takže to popírá Vaši myšlenku......