TV zesilovač napájený 5V po kabelu.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Říjen 23 14:21:00 CEST 2006

Myslim, ze se s tim delat pri cenach dnesnich zesilovacu je zbytecne.
Polske zesilovace jsou hodne v sitovych antenach - ty jsou take z
polska. Ale bezne zesilovace a prezesilovace tady vyrabi dost firem a
vyber je veliky. Na 5V jsem je ovsem nevidel.
http://www.omko.cz/index.php?subidm2=ZES&uid=b7d90deeda1996df&lg=cz&idm=katalog&sub=katalog&subidm=PRI&vyr=0&dbl1=id&dbl2=0&vw=0

Martin Hanek