pokazeny LCD monitor - LG Flatron 566LE

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Říjen 23 13:40:08 CEST 2006

Mno, tiez si to myslim, a tiez neviem odpoved.

Len som tajne dufal, ze nejaky obetavy citatel konferencie sa teraz
vrhne rozobrati si svoj fungujuci LG 566LE aby precital tie EEPROM a
poslal sem ich obsah... :-)

Alebo ze mi nejaky sikula prezradi tu tajnu kombinaciu tlacitok, ktorym
sa nahadzuje factory default u tohoto monitoru... :-))

Pripadne, ze mi konferu citajuci juhokorejsky vyvojar z LG posle soft,
ktorym tie EEPROM palia rovno cez VGA kabel, aby som nemusel ten monitor
znova rozoberat... :-)))

wek (naivka)