Mala doska s Xilinxom

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Pondělí Říjen 23 09:43:57 CEST 2006

Nieco by sa naslo.... Ak nie je neskoro... Len ta doska nie je mala 135 x
110 mm..

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Daniel VALUCH" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 22, 2006 8:32 PM
Subject: Mala doska s Xilinxom

zdravim,
debugujem nejake karty s CPLD a potreboval by som taku malu
"sofistikovanejsiu logicku sondu". Velky logicky analyzator sa mi nechce
vytahovat pac strasne huci a nastavit tam triggre a ostatne veci trva asi
tyzden :-)
Na kazdej doske mam 2x8 pinovy diagnosticky konektor vyvedeny z
programovatelneho pola. Chcel by som tam pripojit nejaku malu dosticku s 8
ledkami a dvoma 7-segmentovkami, ktore mi budu ukazovat co na tom konektore
je. Idealne by bolo medzi zbernicu a displej strcit male CPLD kde si mozem
naprogramovat co chcem zobrazit. Niektore data su totiz cisla, takze by bolo
pohodlnejsie vidiet rovno co tam je v spravnej forme.
Namalovat a vyrobit to je otazka jedneho dna, ale keby mal niekto taku dosku
uz hotovu tak by som ten den mohol vyuzit produktivnejsie :-) Len ci
nahodou...
b.