realtime komprese na audio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 23 08:45:24 CEST 2006

"Standardní CD kvalita audia (44,1 kHz 16bitové stereo) vyžaduje šířku
pásma 1411,2 kb/s, což je téměř dvojnásobek Bluetooth zařízeními
nabízených 721 kb/s. Řešením je (ztrátová) komprese - Philips uvolnil
k bezplatnému použití Subband Codec (SBC), který má oproti MP3
„standardu" nižší nároky na výpočetní výkon dekodéru a tím i nižší
cenu implementace. Bluetooth podporuje i volitelné kodeky jako
MPEG-1,2 Audio, MPEG-2,4 AAC a skupinu ATRAC kodeků."

http://www.svethardware.cz/art_doc-FDA5874B3096AC6DC125715A0039D8D7.html

Nevím, jestli vám to pomůže.

P.K.