RE: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Říjen 23 00:53:43 CEST 2006

Jo, to je dobrý tip. Zkusím to a uvidíme.

Jinak vypadá, že zdroj se celkem povedl (viz přiložený malý obrázek).
Obrázek je sice ze simulátoru, ale v reálu na osciloskopu je to víceméně
stejné. Jen jsem byl líný drátovat osciloskop k počítači. Ještě si
pohraju s dobou náběhu, ale na světlo to celkem stačí. Z grafu je vidět,
že i bez PID to ten PIC stabilisuje docela pěkně.

Zdraví PavelK