Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Neděle Říjen 22 23:11:25 CEST 2006

S tým sa dá len súhlasiť.Ono je v tom vlaku podstatne viac pohodlia už teraz.Človek nie je zacvaknutý medzi dve sedadlá ako v lietadle.A keď sa spočíta cesta na letište,čakanie na letišti,tak nejaký ekvivalent Hikari by za tu dobu prišiel z Prahy do Paríža.A to nespomínam tú teraz už neskutočnú buzeráciu.