Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Říjen 22 22:47:23 CEST 2006

Když už drbeme na toto téma tak bych zrovna režijky nechal na pokoji.
Spousta i soukromých firem poskytuje zaměstnancům nefinanční benefity
tak proč by ČD nemohly? Když se bavíme o ztrátách ČD tak přece není
problém náklady na režijky k celkovým nákladům na zaměstnance? Nejspíš
to už v celkové bilanci firmy takhle započtené je, mám dojem, že se to
ze zákona musí.

Aleš Procháska