Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Neděle Říjen 22 20:41:37 CEST 2006

>     nechtěla jsem na tohle vůbec reagovat, ale tohle mi nedalo. Proč ta
> režijka tolika lidem tak hrozně moc vadí ? Copak jiné firmy a podniky
> nedávají svém lidem nějakou tu výhodu ? Telefonní operátoři dávají volné
> volání, energetici mají nějakou tu kilowatu také grátis (to nevím
> určitě, jen z legendy), zaměstnanci MHD mají průkazku na autobusy v celé
> republice a podobně. Tak proč zaměstnanecká průkazka ČD tolik lidí točí

Protoze operatorum ztratu nedotujeme ze statniho rozpoctu.
Protoze rezijka zdarma na ukor zvyseni platu okrada statni rozpocet o dalsi
dane, socialni a zdravotni pojisteni.

Protoze mam znameho, ktery dela u CD a jezdi po republice zadarmo. Potom
dela u jidelnich vozu, nebo jak se ta organizace jmenuje, a ma 90% slevu v
jidelnich vozech. Takze cizinec se hodne rozmysli, jestli si da pivo za
devadesat a takova vyzirka jich za devet kacek vyzahne za cestu mnoho.

A hlavne. Protoze krome nadrazaku maji volne cestovani i spousta rodinnych
prislusniku a tim narustaji pocty tech, kteri jezdi "zadarmo". Kdyz delame
nejakou akci pro nekolik desitek lidi, vzdycky se najde nejaka vyzirka,
ktera jede zadarmo.

Standa