RE: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Říjen 22 22:34:07 CEST 2006

Jinak je pochopitelně pravda, že by ta tlačítka stačila dvě a rozlišovat
krátký a delší stisk v programu. Ale když jsem to bastlil, tak bylo
rychlejší naletovat jedno tlačítko navíc než ladit rutiny v programu.
Pro definitivní versi to ještě doladím a nejspíš tam budou jen dvě
tlačítka, přičemž krátký stisk libovolného z nich světlo vypne/zapne a
při delším držení se to začne tlumit nebo rozsvěcet.

Zdraví PavelK