Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Neděle Říjen 22 17:39:46 CEST 2006

Ano, jiné podniky také mají. A nezdá se mi že autobusáci jsou nějak
super v zisku.

Navrhuju toho nechat a povídat o něčem jiném a rozumnějším. Dušstapo a
spol také nemá cenu komentovat. Co mně těší je, že v jeho odborech nejsem.

Jsem po bezvadném víkendu v Přerově a nehodlám si kazit náladu ještě
více než mi ji právě kazí brašule. Takže hezký zbytek dne přeji :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!