Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Říjen 22 17:22:16 CEST 2006

Zdravim Saso,
No zrovna rezijka mi az tak moc nevadi. Ja reagoval na zduovodneni
proc je to vlastne jedno. Vas argument "jine podniky taky maji" mi
taky zrovna korektni neprijde, bohuzel. Ono nektere maji, nektere
nemaji. Ale zasadni rozdil je, ze CD jsou permanentne dotovany ze
statniho rozpoctu. Kdyz nase firma ma problemy, dostanu nizsi plat (a
to jsem na tom porad lip, nez podnikatel, ktery "co si nevydela, to
nema) Vic nez rezijka mi pije krev pristup zeleznicnich odboru, ale to
je jina a ani ja, ani vy, ani nikdo jiny z teto konfery to asi
nevyresi, tak asi bude lepsi toho nechat a.....
....uzit si hezky zbytek nedele, coz vam vsem preju:)
Marek