Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Neděle Říjen 22 16:56:39 CEST 2006

Hezký den,

    nechtěla jsem na tohle vůbec reagovat, ale tohle mi nedalo. Proč ta
režijka tolika lidem tak hrozně moc vadí ? Copak jiné firmy a podniky
nedávají svém lidem nějakou tu výhodu ? Telefonní operátoři dávají volné
volání, energetici mají nějakou tu kilowatu také grátis (to nevím
určitě, jen z legendy), zaměstnanci MHD mají průkazku na autobusy v celé
republice a podobně. Tak proč zaměstnanecká průkazka ČD tolik lidí točí
? Tohle mi nejde na rozum. Chápu že lidi štve když vlak jede pozdě (to
štve i mně, nebo spíše ...) zrovna tak jako přístup části (bohužel
značné) zaměstnanců ČD, ale to se všechno bere jako normálka, ale do
režijky se furt a jenom šije jako by na tom dráha stála a padala.

    Je zajímavé že autobusy odjíždějí před příjezdem vlaku. Že by náhoda
že v Teplicích přijíždí vlak ve 18 a autobus jede ve 30 což není
technicky možné stihnout ???

    Otázka vagonů je jen o penězích. Já si myslím že místo Pendolín se
mělo koupit X vagonů a bylo by to lepší. Ale to se řešilo někde jinde.

    S ŽD mám jinou zkušenost, náš spoj čekal na zpožděný vlak ČD. Tak
nevím, že by to bylo v lidech ? A když jsem se ptala průvodčí ŽD tak mi
poradila bez remcání, většinou mám stejnou zkušenost i s průvodčími ČD.
I když blbce člověk najde všude.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz