Když už jsme u těch Luxeonů

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Říjen 22 14:59:14 CEST 2006

Ja jsem este pred nekolika malo lety taky s civkama nekamaradil, ale zjistil
jsem ze to neni takova hruza a dneska musim rict, ze mne to i hodne bavi
navrhovat analogove rizene spinane zdroje, puvodne to byla nutnost - jednocip
mi nedal tak vysokou frekvenci PWM, jak jsem potreboval  - se zvysujici se
frekvenci, jak znamo, klesa velikost "zeleza".

Jakub Ladman