Certifikace pro pouziti v aute

Petr King petr.king@atlas.cz
Neděle Říjen 22 15:00:52 CEST 2006

Ted ale co se stane, kdyz jej prodam treba ja sam - porusim tohle
ustanoveni... Pricemz ale nelze napsat jenom ze neni urcen k pouziti,
kdyz vlastne v zakone stoji, ze atest nebo prohlaseni o shode musi
vlastnit ten, kdo uvadi zarizeni na trh - proda spotrebiteli.
Jak to vlastne funguje? resi nekdo, ze zarizeni nema atest, pokud se nic
nestane a pokud ano, jedine tehdy, kdy zakaznik porusi manual?
Mam v tom trosku nejasnosti, priznavam :) a pritom chci vyrobit
zarizeni, ktere nijak nenarusi bezpecnost, ale nevyhodit statisice za
atesty..

Petr