OT: Mala parni turbina

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Říjen 22 10:28:14 CEST 2006

Mazu parni stroje cylindrickym olejem od shellu na prehratou paru a neni s tim problem nez ten ze ho musim vzit celej 200 litru sud

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Saturday, October 21, 2006 4:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Mala parni turbina

 21.10.2006, 16:02:21

No prece olejickem. Asi tim samim co se mazaou spalovaci turbiny, tryskove motory a pod.
Kolem jedne takove jsem se sveho casu motal, telota spalin za turbinou cca 560°C, teplota vzduchu pred splalovaci komorou cca 400°C a mazalo se to "turbinovym olejem" ( bezny min.olej, horsi nez lejeme co feldy).
Ono jaksi nebyva zvykem foukat paru ci spaliny rovnou do lozisek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz