OT COMPAQ ARMADA E500

David Kucera david@cybertex.cz
Neděle Říjen 22 09:40:30 CEST 2006

pred 10 lety jsemtoopravoval tak ze jsem obrousil plasty od toho
leskleho povrchu vsude okolo kloubu a tam kde je kloub pripevneny k
plastum, pote jsem to ohradil ohradkouz z papirove pasky ci neco
podobneho a cele to zalil v te dobe dentakrylem, pote jsem obrousil tak
aby tam sly dat klouby a zaroven se tam veslo co tam ma patrit
zivotnost byla velika, nekolikanasobne prevyslovala zivotnost novych plastu
jeste tam kde bylo misti jsem davam vyztuze z plechu a zalil take
dentakrylem

David