OT COMPAQ ARMADA E500

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Říjen 22 09:16:02 CEST 2006

Peknú nedeľu želám,

mám malý problém s NB v subjekte. je to už staručký pán, ale zatiaľ vitálny a bez akýchkoľvek chorôb.
pravdaže problémom je jeho telesná schránka. aj keď sa celý život opatroval a dával na seba pozor, pri neustálom otváraní a zatváraní sa mu opotrebovali kĺby a popraskal mu plast okolo skrutiek, ktoré držia monitor.
stal sa z neho imobilný invalid. keďže ale vo svojom živote mal ešte nejaké plány a nestihol pre pozostalých zabezpečiť dostatok prostriedkov na spokojný odchod z tohto sveta, rád by som mu pomohol ešte nejaký čas na vykonávanie pracovnej činnosti.

nájde sa u niekoho plastový kryt na tento NB? prípadne poradí niekto, ako by to šlo opravit (aj keby to už malo zostať nerozoberateľné). naozaj ho je škoda vyhodiť.
konkrétny problém tu http://img143.imageshack.us/img143/5368/compaqgz1.jpg
njväčší problém je ten, že sú kompletne odlomené matičky, ktoré boli zaliate v plastovom kryte monitora a teda potrebujem aj vrchný (vonkajší) kryt.

každá rada drahá, vážení odborníci - geriatri.

Oleg