OT: Skladaci graza

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Říjen 21 23:30:52 CEST 2006

Kdysi jsem renovoval v podstate jiz veterana Fiat 600.
Delal jsem to na dvore manzelciny chalupy a nestihnul jsem to bohuzel do
zimy.
Jakmile to jednou rozeberete do mrte, tak vidite, ze to chce dalsi a dalsi
opravy.
Tak jsem vzal par prken a postavil okolo boudu a tu pobil ther papirem.
Na jare bylo auticko jako ze skatulky a mohl jsem pokracovat.
Neresi to sice dotaz na garaz, ale je to skoro zadarmo a me to tehdy moc
poslouzilo.
J. Polivka

Vidim ze se diskuze stocila ponekud jinam. Nechci "pevnou" garaz proti
zlodejum ani nic na verejnem pozemku. Potrebuji precodne "uskladnit" auto na
svem dvore pres zimu s tim, ze se s nim cvicne obcas vyjede a na jare se
proda. Nebo se proda uz letos...
AZE