RLT8019

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Říjen 21 19:48:17 CEST 2006

no z prvu slo o to, ze v kamennem obchode dostanu normalni doklad bez jmena,
ktery si mohu nechat proplatit, kdezto, kdyz to objednam na sebe tak uz to
proplatit nemohu. Asi to tak nakonec ale skonci.
Dale by me zajimalo, jestli se neprodava nejaka universal DPS na RLT8019
spolu s rj45.
jinak toho asi uz stejne moc nenachodim, protoze od stredy sem o berlich ;(
----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 21, 2006 6:58 PM
Subject: Re: RLT8019

Puvodni zprava ze dne 21.10.2006 od Martin:

> nejak mi neni jasne, jak oboustranou desku mam nechat lezet na
> plotynce. Jsem to zkousel jednostranou ... jen na chvilku a zacala
> pomalu horet :) horkovzdusnou pistoli bohuzel nemam :(

Kdyz uz tyden shanis po Brne toho svaba, nebylo by lepsi se odpoutat
od te predstavy, ze bude v Brne, on se stejne vyrabi uplne nekde
jinde, a jednoduse si ho nechat poslat z jineho mesta?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz