OT: Skladaci graza

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Říjen 12 17:42:50 CEST 2006

To proti zlodějům jsem spíš uváděl jako malé bezvýznamné plus. Spíš jsem
hlavně varoval před tím sněhem. Ta konstrukce větší množství sněhu určitě
neunese, ale pokud by to člověk udržoval, tak by to asi mohlo stačit. Já
bych raději volil nějakou pevnější variantu, kontejner lze případně používat
i po prodeji auta jako garáž na jiné auto nebo jako skladiště harampádí.
Abych řekl pravdu, tak ten nápad se mně docela líbí, ale nevím, kam bych ten
kontejner mohl umístit já...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death