[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Sobota Říjen 21 16:41:51 CEST 2006

At 03:46 PM 10/21/06, you wrote:
>Co se vlastne takovym polarografem da delat? Dalo by se s nim treba
>zjistit, ze mi podstrcili jinou hlinikovou slitinu nez jsem si
>objednal?

Zrejme dalo, ale bylo by to dost pracne. Na analyzu slitin jsou
vhodnejsi metody - emisni spektroskopie. Pokud mate pochybnosti,
zkuste si radsi najit vhodnou (metalurgickou?) laborator, nakonec
odstrizek plechu nebo kus spony se da zaslat postou.

Ono asi vsechno jde udelat jinou metodou a mnohdy s mensi pracnosti a
s lepsimi vysledky, nezli muze poskytnout polarografie. Podstatnou
vyhodou je tady cena pristroje, to mohou byt rekneme desitky tisic, a
pro nejake provozni mereni to muze byt naprosto vyhovujici metoda.

>Ja ze mi z davnych dob zbylo doma neco rtuti... :-)

A ja mel zase nekde trochu octanu uranylu, ze bych dal kvinde CEZu?
:-)

J. Hanzal