Li-Ion

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Říjen 21 10:19:10 CEST 2006

--- RV <vicek.radek@cpost.cz> wrote:
> Nevim jak jine znacky, ale u Siemense je to tak, ze za dve hodiny je
> nabity (podle ikonky), ale nabiji se i potom - je to celkem znat - ja
> zasadne nabijim pøes noc.
>
> Zatim mi vsechny baterie v mobilu vydrzely 4 roky bez znatelneho
> ubytku
> vydrze - telefony S10, ME45 a ted M75.

No prave som mal Siemens C35 a ani nabijanie cez noc v telefone
nepomohlo. Ikonka nabitia sa objavila pri novej baterke po 2h, ako
pisete. Ale ako baterka starla, cas sa skracoval az na 1min! S
nabijanim po zobrazeni "nabitej" ikonky to bolo pravdou len ciastocne.
Mal som aktivovane servisne menu, bol tam aj monitor nabijania, takze
sa dalo presne zistit, ci nabija alebo nie. Zobrazoval akesi percenta
nabijacieho prudu (inac velmi divny udaj) ale hlavne okamzite napatie
baterky s rozlisenim na milivolty. Po zobrazeni ikonky "nabite"
skutocne este isty cas nabijal (napatie sa drzalo okolo 4.200V), no po
chvili (teraz neviem kolko, odhadom do 15min) nabijanie ukoncil -
napatie pokleslo.

Tieto mobily mali aj zname spravanie, ze po ukonceni nabijania bez
toho, aby ste nabijacku odpojili a znovu pripojili, nezacali znova
nabijat. Kto mobil pouzival ako trvalo napajany modem, pri vybiti
baterie musel nabijacku odpojit/pripojit, inac sa mobil vypol vybity
napriek tomu, ze nabijacka bola nonstop pripojena.

Teraz mam Siemens ME75 a zatial sa mi nepodarilo aktivovat servisne
menu, stara finta s poslednym zaznamom na SIM akosi nefunguje. Tak sa k
nabijaniu po "nabiti" neviem presne vyjadrit.

miro