OT: Skladaci graza

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Říjen 21 10:05:44 CEST 2006

Kedysi po zmene pomerov som zachytil spravu, ze vydali zakaz
umiestnenia takej skladacej garaze na verejnom priestranstve -
parkovisko pre bytovkou. Akoze to berie viac, ako 1 miesto a navyse
vizualne kazi dojem. Len si nepamatam, ci to bolo len vseobecne zavazne
nariadenie nasho mesta, alebo platne na celom Slovesku, alebo este v
spolocnom state...

miro