Diferencialni tlakove cidlo s rozlisenim 1Pa

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Říjen 21 08:03:27 CEST 2006

Musel bych prohrabat stare dokumentace, je to uz par let co jsem s tim
nedelal
http://www.vaelektronik.cz/minrych.htm . Ten typ bude (podle cisla) asi
jiny. Motorola delala (snad i dela) dva druhy cidel. Bez zesilovace a se
zesilovacem primo na cipu cidla. Ja jsem pouzival to bez zesilovace (bylo o
dost levnejsi). V datasheetu  cidla je dana teplotni zavislost a tu jsem
kompenzoval diodama. Nevim kolik je 1 Pa, ale nastaveni drzelo tak na 1 cm
vidniho sloupce.
Andel

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 21, 2006 3:35 AM
Subject: Diferencialni tlakove cidlo s rozlisenim 1Pa

Kamarad se na me obratil s pozadavkem na merak k mereni tesnosti domu. Meri
se pretlak uvnitr domu , jinak receno diferencialni tlak na tlaku
atmosferickem s rozlisenim 1Pa.

Hledal jsem vhodne cidlo,ale za rozumne penize jsem nic nenasel.
Poradite?

V supliku mam diferencialni variantu MPX2102, ale to je 0-100kPa a obavam
se, že nebude zrovna trivialní postavit k tomuto čidlu 18bitovy "zesilovac",
18ADC by tak jiz bela sranda, nebo se pletu?

Dekuji za kazdou radu