Exkurze do EDU, bylo Vetrne elektrarny

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Říjen 20 15:38:45 CEST 2006

Loni jsem se dvakrát dostal do primární zóny jedné zahranicní jaderné elektrárny, kam jsme dodávali nejakou elektroniku. Moc pekné a zajímavé, ale nejhorsí na tom byla vstupní a výstupní procedura. Rychlá lékarská prohlídka, plno podpisu, dozimetry, merení radiace nekolika zpusoby na vsem, co jsem nesl ven... Zajímavé bylo, ze radiace se merí i pri vstupu, prý poznají roentgenové vysetrení 3 týdny zpetne... Celkem vcetne administrativy tri hodiny dovnitr a 2 hodiny ven.. to si pak clovek musí dát pozor, aby v aute nezapomnel sroubovák :-)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strasnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

Máte-li chut, navstivte nase stránky http://www.papouch.com/

  ----- Original Message -----
  From: milos.gregus@cz.abb.com
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Friday, October 20, 2006 3:23 PM
  Subject: Re: Exkurze do EDU, bylo Vetrne elektrarny

  Ale mel (sanci),
  ja jsem se na tech exkurzich podilel jako asak. Jen bylo potreba projevit dostatecne durazne a vcas zajem a vejit se do volneho mista.
  Odstavka byla jen jednou za zimni semestr. Chodilo se tam tesne pred ukoncenim. Nekdy jsme se podivali i do bazenu, nekdy ne.
  Zalezelo na situaci.

  Nejvetsi problem na techto exkurzich je, ze krome odstavky na hale stejne neni co videt a elektrarnici se boji, aby jim nejaky aktivista
  nevypnul bezici blok nejakym tlacitkem. Znovunajeti neni otazka minut a financni postihy znacne.
  Taky je treba disciplina a nezkouset vsechno si osahat.

  Milos