Exkurze do EDU, bylo Vetrne elektrarny

milos.gregus@cz.abb.com milos.gregus@cz.abb.com
Pátek Říjen 20 15:23:17 CEST 2006

Ale mel (sanci),
ja jsem se na tech exkurzich podilel jako asak. Jen bylo potreba projevit
dostatecne durazne a vcas zajem a vejit se do volneho mista.
Odstavka byla jen jednou za zimni semestr. Chodilo se tam tesne pred
ukoncenim. Nekdy jsme se podivali i do bazenu, nekdy ne.
Zalezelo na situaci.

Nejvetsi problem na techto exkurzich je, ze krome odstavky na hale stejne
neni co videt a elektrarnici se boji, aby jim nejaky aktivista
nevypnul bezici blok nejakym tlacitkem. Znovunajeti neni otazka minut a
financni postihy znacne.
Taky je treba disciplina a nezkouset vsechno si osahat.

Milos